onsdag 20 februari 2013

Ruvardag 1

Nu har jag snart tagit mig igenom första ruvardagen. Härligt! Bara 13 dagar kvar! Det är hur många dagar som helst och just nu vet jag faktiskt inte hur jag ska stå ut! Den här perioden är hemsk. Jag har redan börjat analysera kroppen. Är brösten lite ömma? Mår jag illa eller känner jag mig tröttare? Jag letar symtom som såklart inte finns. Jag vet att det inte hjälper det minsta att hålla på så, men jag har svårt att koppla av och bara låta tiden rulla på. Jag vill så gärna att det ska fungera denna gången. Kom igen nu!!

2 kommentarer:

  1. Heja heja! Kom igen lilla embryot och fäst!

    Undrar lite varför klinikerna har så många olika bud vad gäller ruvardagar. 18 dagar fick jag ruva innan jag fick ta testet, det är ju 21 dagar (tre veckor!) från äggplockningsdagen. Hann bli galen och tog testet på dag 14.

    SvaraRadera