måndag 18 februari 2013

Imorgon

Då är det dags! Dagen D! Idag har jag sett till att ha mycket att göra. Allt för att överleva! Jag började med att göra något jag hade bestämt mig för att låta bli. Nämligen svänga förbi apoteket och köpa en massa gravtester. Men det gjorde jag. Hoppas nu att dessa kommer räcka ett par dagar i alla fall! ;)



Sedan planerade jag det sista inför resan nästa helg. Jag kollade upp några bra restauranger och bokade hotellet. Fastnade för Elite Plaza. Det ska bli lyxigt att få mysa på hotell och för några dagar tänka på något annat än "ruvardagar".

Sen fick jag besök av två mammor och barn från föräldragruppen och senare i eftermiddag kommer mina föräldrar och hälsar på. Än så länge har jag överlevt, men tusan vad nervös jag är!!


3 kommentarer:

  1. Ååh, så spännande, håller alla tummar för dig idag!:) kram

    Onskanomettbarn.spotlife.se

    SvaraRadera