söndag 10 februari 2013

Magsjuka

Igår fick sambon magsjuka. Nu luktar det sjukhus här hemma. Jag har skurat och spritat överallt i huset. Jag har redan haft den en gång i år och det räcker. Den inföll i slutet av "ruvardagarna". Jag önskade att det var ett tidigt graviditetssymtom men det var en vidrig magsjuka.

Jag har inget emot att krama toaletten och kräkas kaskader så länge det beror på en graviditet. Det låter kanske idiotiskt, men jag ser faktiskt fram emot att må illa, kräkas, vara trött och ha ont överallt. Jag vill uppleva allt en gång till. Jag vill vara gravid NU! Varenda symtom skulle vara värt det så länge det visar plus på stickan.

2 kommentarer:

  1. Jag förstår precis vad du menar! Jag vill också må illa!! :)
    Tror att det är för då får man garantier, graviditetssymtom som försökrar en om att man faktiskt ÄR gravid. Kräkas lite? Ja tack! ;)
    fniss fniss

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag vill OCKSÅ kräkas och må illa!

    SvaraRadera