måndag 4 februari 2013

Planering av framtiden

Idag har jag varit hos läkaren och planerat inför kommande frysförsök som planeras till 19 Februari. Vi pratade om våra åtta försök och fyra missfall vi har bakom oss. Vi vill så gärna att det här ska fungera igen, annars hade vi aldrig gått igenom det här. Jag ska inför kommande försök ta Innohep istället för Trombyl. Jag önskar det fanns garantier för att det ska lyckas men det finns inga garantier i denna värld. Kliniken vill inte sätta tillbaks två blastocyster trots att detta blir vår nionde insättning! Vi har bestämt oss för att ge det ett försök till med den nya medicinen, skulle det sen inte fungera kommer kliniken ta ställning till insättning av två blastocyster igen.

På väg hem stannade jag till på Apoteket och hämtade ut lite mer mediciner. Tur att jag har högkostnadsskyddet så jag slipper betala. Det blev nästan en full påse.


1 kommentar:

  1. Önskar er ett stort lycka till, Det är tufft att än en gång kliva upp i karusellen.

    SvaraRadera