tisdag 26 mars 2013

Nu är jag med blastocyst

Det har varit lite glest mellan mina inlägg och det beror på att min tid inte räcker till. Det lutar starkt åt att jag kommer stänga ner min blogg och istället fortsätta läsa och hejja på andra fina bloggerskor som jag följer.

Idag var vi tillbaks i Göteborg och nu ruvar jag åter på ett litet ägg. Testdag är om 14 långa dagar, den 9/4 bestämt. Jag kommer skriva och berätta hur det har gått för oss och sedan så säger jag hej då till bloggen men inte hejdå till er.

Håll tummarna för oss!

4 kommentarer:

  1. Stort lycka till! Jag hoppas så att det är nu det händer!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du tänker stänga ner men samtidigt måste du göra det som känns bäst för dig. Hoppas att detta är lyckoblastocysten som du så länge väntat på. Kramar

    SvaraRadera
  3. Vi har också testdag den 9 april. Så sjukt jobbigt väntan.

    SvaraRadera