tisdag 19 mars 2013

De ringde

På Tisdag nästa vecka blir det återföring. Jag ska ta Lutinus progesteron istället för Crinone. Någon som har erfarenhet av dem? Jag har tidigare tagit Progesteron vagiatorier men har föredragit Crinone. Det är skönt att slippa allt kladd. Glömmer jag trosskyddet en dag så har jag inte behövt slänga trosorna sen. Hoppas att Lutinus inte kladdar lika mycket som Progesteron vagiatorerna. I så fall får jag bunkra upp med trosskydd.

På Torsdag ska en läkare ringa från kliniken så vi kan prata lite om våra behandlingar. Jag ringde dem idag och lämnade sambons nummer istället. Jag orkar helt enkelt inte ta ett samtal med dem nu.


3 kommentarer:

  1. Jag fick använda Lutinus nu under det avbrutna försöket. Det var väldigt kladdigt! Tänk nästan som keso down there så jag rekommenderar att inhandla trosskydd ;p Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt att det blir av! Och bra att lämna av lite ansvar till sambon!

    Hmm, jag har tagit Lutinus och visst kladdar det. Men jag tyckte att Crinonet var så äckligt och trivdes inte med att det stannade kvar därinne så länge. Så jag gillar Lutinus mer än Crinone. Det är nog en smaksak. Bunkra med trosskydd är mitt heta tips!

    SvaraRadera